dimecres, 8 de maig del 2013

Inicis....

I us preguntareu com va començar la meva afició, doncs bé, tinc una amiga al facebook, la Natàlia Fernàndez que feia aquests tipus de pastissos, i quan va ser el sant del meu fill Ignasi, vaig decidir de sorprende'l amb un pastís d'aquest tipus. Era amb una pilota de bàsket i una pilota de pokèmons.

 

Al cap d'uns mesos, fèiem la diada Castellera, i havíem de preparar un sopar per compartir, parlant amb el Josep, aviam que feia pel sopa i tal, em va animar a que fes un pastis de fondant.

 

A ca l'Agut de Súria, venien els ingredients necessaris, i buscant informació per Internet, vaig  de cidir de fer un pastís d'aquest tipus i aquí el resultat....

casteller salat !!!

 

La veritat per ser el primer no està malament, oi?  era pa de pessic i farcit amb buttercream de maduixa, i estava per llepar-se els dits....

Arran d'aquesta primera pràctica , la veritat m'he aficionat molt i properament veureu les altres obres d'art que he anat fent.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada